2013. november 28., csütörtök

Imp Mester

Sziasztok!

A minap elérkezettnek láttam az időt arra, hogy megannyi pakli után végre kicsit alaposabban is bele ássam magam a boszorkánymesterek féltve őrzött sötét titkaiba. Meg kell vallanom a warlock első látásra nem nyerte el a tetszésemet, mivel mindig olyan paklik kialakítására törekszem, ahol minden egyes lapnak megvan a maga helye és szerepe, így gondolhatjátok, hogy a rengeteg discard effect miatt kicsit távolabb esik tőlem a basic warlock deck-building, bármennyire is szimpatizálok egyébként a démoni energiák művelőinek nagy mestereivel. Ezt dobtam félre tegnap este és belevágtam egy olyan warlock megépítésbe, ami igyekszik kerülni minden random faktort, mégis sikeres lehet hosszútávon. A párkák kusza fonalait bogozgatva végül eljutottam egy mid-range warlock deckhez, de erről később!

1. Warlock 101

Jelenleg két hatékony warlock buildről beszélhetünk. Először is ott van a flame imp, leper gnome, blood imp, power overwhelming, demon fire, soulfire, stb. (cost effective!) lapokat felvonultató tipikus aggro deck. A murloc(k) paklival kiegészülve ez a kettő a jelenleg legtöbbet használt aggro warlock pakli, ami újabban elég gyengén muzsikál, köszönhető mindez az állandóan változó metagame-nek.

Másodsorban a tipikus late game warlock, aki a drain life, shadow bolt, siphon soul és állandó hero power segítségével igyekszik eljutni a late gamehez, ahol Jaraxxus és magas manaköltségű lapok segítségével próbálja feltenni a pontot az í-re. 

Természetesen számos verzió létezik az előbb felvázolt paklikból, erre most nem térnék ki hosszabban, de mindegyik deck, végeredményben besorolható az aggro, vagy mid-range/late game kategóriába.

2. Imp Master

Így jutunk el a szóban forgó dekk alapkövéhez, a mindenki által jól ismert Imp Masterhez. Róla lenne szó:


Valószínűleg sokan sejtitek már, hova is próbálok kilyukadni, de lássuk, miről van szó! Maga az 1/5-ös imp mester nem egy combos lap, de elég vetnünk egy pillantást a képességére, egyből szívünkbe zárjuk a hölgyet és azt a temérdek apró figurát, akik minden kör végén a gazda parancsát lesve lassan elözönlik a táblát. Eddig rendben is volnánk, számos sámán dekket láttunk eddig is, akik bloodlusttal operálva vertek agyon minket a 7-8. kör végén. Ismerős igaz? Ideje visszafizetni a kölcsönt! A varázslat a következő két lapban rejlik!


Senki sem szarja össze magát, ha meglát egy 1/1-es impet a mezőn (ami ugye demon besorolást kapott), van jobb dolguk is mint emiatt aggódni! Ha valaki mégis a dolgok mögé látna inkább a mestert próbálja meg eltüntetni az útból, de ezzel is a kezünkre játszik! Mire rajtunk a sor 1/1-es kisbarátunk máris 6/6-al áll a mezőn pusztán 1 (ha úgy tetszik 4) manáért cserébe és képes megbirkózni akár egy yetivel is (vagy bevinni a killing blowt), hogy a kör végén egy void terroral bezabáljuk, vagy, az általam preferált módon visszaküldjük a süllyesztőbe és kihealeljük magunkat a pyroblast, vagy egyéb egészségtelen lap távolságából! Jól hangzik igaz? Az egészben a legjobb, hogy működik is! Sima 50% feletti win ratet értem el a paklival 3 star diamondban, de ha ronggyá is vernének minden meccsen, a lentebb bemutatott pakli és a fentebb részletezett imp master kombó bőven elég mókának ígérkezik egy nyugodt, Hearthstonnal eltöltött estére!

Mielőtt elfelejtem! Vannak ezek a sokat megénekelt papok, akik gondolnak egyet és lenyúlják a Dread Infernalt 7. körben coinnal. (Oké jön a "fix", stb. majd ezt is megénekeljük, ha akad rá elég idő, de addig is kezdeni kell vele valamit!) Egyszerű a képlet: Sacrificial Pact az Infernalra és hagyjuk, hogy az impek elvégezzék a maradék munkát!

Most, hogy tudjuk miről van szó és kezd viszketni az agyam, hogy játszani kéne még ma este, lássuk gyorsan a paklit, aztán irány a daily quest! (Reméljük Gul'dan is szerepet kap majd benne!)

3. Dark Mending

A paklit itt találjátok!

Természetesen egy Jaraxxus, Siphon Soul, stb. is remekül illeszkedik a dekkbe, ha vagytok olyan szerencsések hogy megvannak!

Early game: Void mögött imp rush, vagy spell damage removal + draw power!

Mid game: Imp Master, bevédeni és aggro ellen taunt, aoe, spell damage removal + draw power!

Late game: ha eddig nem hullott el az ellenfél, jöhetnek az Azure Drakek, az Infernal és full out nuke the duke nukem!

A pakli elvérezhet paladin és egyéb aggro dekk ellen, de az is komoly fejtörést okozhat, ha kapunk szembe egy másik mid-range control dekket. Ezek alapján nem tudom garantálni, hogy mindenki képes hozni a paklival a 60% win ratet, annyi viszont biztos, hogy kifogjátok húzni az egész paklit és játszotok egy jót!

Mára ennyi, köszi a figyelmet, a következő találkozásig maradok tisztelettel,

disconnect

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése